restauracepraha1.cz  |   fitnesspraha1.cz
kadernictvipraha2.cz  |   kadernictvipraha3.cz  |   kadernictvipraha-4.cz  |   kadernictvipraha5.cz  |   kadernictvipraha6.cz  |   kadernictvipraha7.cz  |   kadernictvipraha8.cz  |   kadernictvipraha9.cz  |   kadernictvipraha10.cz
ČLÁNEK




Lidé nakupují luxusní vlasovou kosmetiku stále více na internetu


Co nejlepší péče. Takový je cíl mnoha žen i mužů potýkajících se s vypadáváním vlasů, které je obzvlášť v současné době plné stresů aktuální. Proto lidé sáhnou stále častěji po luxusních, účinných šamponech a dalších přípravcích - na celé čáře u nich vyhrává internet.

Vždyť třeba za nejexkluzivnější vlasovou kosmetiku od Kérastase zaplatí i o několik desítek procent méně než v kamenném obchodě. Internetovým prodejem luxusních šamponů a další prostředků péče o vlasy se zabývá například pražská síť kadeřnických studií Hairpoint. Ta loni v porovnání s rokem 2015 zaznamenala u některých z exkluzivních přípravků vlasové kosmetiky nárůst prodeje o deset ale i více procent.

„Zákazníci si zvykli na vysokou kvalitu šamponových lázní, které jim aplikujeme v našich salonech. A pak chtějí mít stejně kvalitu i při domácí péči o vlasy. Právě proto se například v porovnání loňského a předloňského roku prodává stále více luxusních šamponů a dalších přípravků. Podle našich zkušeností si tito zákazníci produkty nejdříve, jak se říká „očichají a osahají“ v kamenné prodejně a nakonec si je koupí z pohodlí svého domova po internetu,“ říká šéf Hairpointu Miloslav Slezák.

Největším tahákem přípravky proti padání vlasů

Kvůli prevenci proti vypadávání vlasů si ženy v roce 2016 koupily u Hairpointu po internetu o téměř 17 procent více výrobků řady Specifique od Kérastase než předloni. Do ní patří luxusní šampon Bain Prevention či vlasová kůra Aminexil Force, jež nepříjemnému řídnutí pokrývky hlavy kvůli stresu zabraňuje. A hned za nimi následuje řada Desinfique. Té se prodalo zhruba o 10 procent více. Hitem je třeba Bain Thérapiste, šamponová lázeň, jež obnovuje již značně zničené vlasy a jemně o ně pečuje. Napravuje jejich poškození, pomáhá obnovit strukturu vlasů, zaceluje vlasové vlákno a brání je před dalším poškozením. Vlasy jsou pak zároveň i krásnější.

Na nejvyšších příčkách se stabilně drží luxusní olejová péče Elixir Ultime pro všechny typy vlasů. Hairpoint jí loni prodal o sedm procent více než předloni. Olej vytváří maximálně jemné a lesklé vlasy díky změkčujícím látkám a antioxidačním olejům, které obnovují pružnost a sílu vlasů a chrání je před vnějšími vlivy.

Rostoucí zájem o internetový prodej luxusních šamponů a dalších přípravků vlasové kosmetiky registruje Hairpoint i mezi muži. K nejoblíbenějším patří mimo jiné lázeň Bain Vita Energising podporující růst vlasů. Velké oblibě se těší i hydratační a zpevňující šampon Bain Densité Home proti vypadávání vlasů, který obnovuje jejich hustotu. Muži pak často kliknou i na gelové sérum Bain Densité Homme. To navazuje na účinky šamponů a pokračuje v léčbě vlasů. Podle Miloslava Slezáka lze očekávat, že zájem o internetový prodej luxusních šamponů poroste jak u mužů, tak u žen i v dalších letech.

Zveřejněno ve spolupráci s firmou Hairpoint